سرمایه گذاری در زمین و ویلا – بهترین و امن‌ترین راه برای افزایش سرمایه

دسترسی سریع به عناوین

فهرست مطالب
به این مطلب امتیاز دهید

سرمایه گذاری در زمین و ویلا

افزایش و رشد جمعیت در شهرها و شلوغی های پر دردسر هر آدمی رو از شهر با تمام مزایا و خدماتش خسته می کنه ، ارزش سرمایه گذاری در ملک و املاک هایی که میشه ویلا سازی توش انجام بدی یه سرمایه گذاری صد در صد سود ده خواهد بود .

البته ویلا سازی منطقه و فضای مورد نیاز خودش رو میخواد که از این مناطق میتوان مناطق کردان ، تهراندشت و البته سرخاب رو نامبرد که در چندسال اخیر رشد روز افزونی داشته و خواهد داشت ! رشد این مناطق همواره از میزان تورم بیشتر بوده و همین مورد موجب تضمین سود شما خواهد که در سالیان گذشته تا به امروز همواره همین طور بوده است.

سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت در سرخاب

رونق خرید و فروش ویلا در اوج رکود در بازار

📌 این بخش یک موضوع مهم برای اون دسته از دوستانی که قصد سرمایه گذاری توی زمین و ملک، توی منطقه تهراندشت یا هر منطقه ویلایی-ییلاقی دیگه رو دارند ، پس تا پایان همراه ما باشید.

🔖چند وقتیه که بازار ملک توی شهرهای بزرگ مثل تهران و کرج دچار رکود شده. همه ما به خوبی از این موضوع آگاهیم.

 

رونق خرید و فروش ویلا در اوج رکود در بازار
رونق خرید و فروش ویلا در اوج رکود در بازار

🔖این موضوع وقتی مهم میشه که باعث میشه شما دوست عزیز به عنوان سرمایه گذار، وقتی میخوای توی ملک و زمین سرمایه گذاری کنی نگران بشی.

🔖نگران از اینکه خب اگر توی این رکود بازار ملک، روی ملک سرمایه گذاری کنی چه اتفاقی میفته؟ پول و سرمایتون دچار خواب میشه یا نه؟ اصلا توی این اوضاع احوال جاری مملکت سرمایه گذاری توی ملک‌ درسته یا نه!

💡جواب

🔖در رابطه با این موضوع باید به یک نکته مهم اشاره کنیم و شما هم خیلی خوب به این موضوع توجه کنید!

💎مشتری ملک در‌ شهری مثل تهران با مشتری ملک در منطقه ویلایی مثل تهراندشت کاملا متفاوت هستند.

⁦🏷️⁩کسی که توی تهران یه ملک‌ میخره، بطور معمول این ملک رو برای مصرف شخصی میخره. البته که خب یه سرمایه گذاری هم بحساب میاد براش.

⁦🏷️⁩وقتی قیمت ملک توی تهران انقدر بالاست، طبیعیه که زور بیشتر‌ مردم به خرید ملک‌ نمیرسه و به همین سادگی، بازار دچار رکود میشه! رکودهای بلند مدت و طولانی (تا وقتی که مردم دوباره نگران گرونی قیمت ملک‌ بشن و همه بیان توی بازار برای خرید ملک از ترس اینکه گرون تر نشه یه وقت)
.
⁦🏷️⁩اما مشتری هایی که برای خرید ویلا یا زمین میان توی منطقه ویلایی مثل تهراندشت، معمولا قشر بالای جامعه هستن. قشری که پول اضافه دارن و میخوان یه ویلایی داشته باشن برای ایام تعطیلات و استراحت!

⁦🏷️⁩این مدل مشتری، چندان به بازار ملک‌ توی تهران کاری نداره. ویلا رو برای تفریح میخره!

🔖به همین دلیل ساده و البته محکم، هیچ‌موقع مناطق ویلایی از جمله تهراندشت، رکود ملک که توی شهرها بزرگ‌اتفاق میفته رو‌ تجربه نکرده!

حتی توی راکد ترین حالت بازار، خرید و فروش ویلا رونق داشته.

🔖این رو ما نمیگیم. این رو تجربه و تعداد معاملات انجام شده توی دوره قبلی رکود یعنی بین سالهای ۹۰ تا ۹۶ میگه.

🔖این‌توضیحات به این دلیل ارائه شد که خیلی از دوستان که قصد سرمایه گذاری دارن، توی تماس تلفنی از ما در مورد رکود میپرسن.

امیدواریم که به کارتون اومده باشه 🙏

باز اگر سوالی بود کامنت بذارید

با احترام
بچه های ویلا رز ⁦❤️⁩

درباره منطقه سرخاب بیشتر بدانید

برای شناخت دقیق تر سرخاب و دلایل ضرورت خرید ویلا در سرخاب پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو بخونید

دلایل خرید ویلا در سرخاب

سرخاب از لحاظ جغرافیایی سرخاب در دره و پای رشته کوه های سرخاب قرار گرفته که مجوب شده تا منابع آبی در این منطقه زیاد باشد ، وجود آب خود از مزیت های بالای ساخت بنا های ویلایی است که می توان در آنها استخر تعبیه کرد و داشتن استخر دل هر انسانی را وا می دارد برای خرید یک ویلای استخر دار روباز !!!

وجود منابع سرشار آبی در روستای سرخاب باعث سرسبزی و آب و هوای خوب و معتدل در این ناحیه شده به همین دلیل این منطقه مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری و یا مشارکت در ساخت بناهای ویلایی در ابعاد و متراژ های مختلف است .

از دیرباز تاکنون این منطقه به بهشت ساوجبلاغ مشهور بوده همچنین با بررسی کوچکی می توانید نمودار رشد نرخ ملک و املاک در منطقه را بررسی کنید .

ساخت باغ ویلا در سرخاب

سرخاب و تهراندشت و به کلی شهرستان ساوجبلاغ دارای باغ های میوه است که با توجه به موقعیت جغرافیایی و منابع آبی که گفته شد ساخت یک ویلا و یا مشارکت در ساخت آن کار محوطه سازی و مراقبت از درختان تا باردهی را کنار گذاشته و آماده ی ساخت و ساز است و این مزیت سرخاب نسبت به جاهای دیگر است .

نزدیکی به تهران و اتوبان تهران – کرج

دسترسی آسان و نزدیکی به اتوبان تهران کرج و مسیر تقریبا یک ساعته تا تهران منطقه سرخاب را به یک محله تهرانی نشین با شهرک های متعدد تبدیل کرده که از این نظر نیز مقرون به صرفه خواهد بود تا کارکنان و کارمندان شهری در اینجا سرمایه گذاری کنند.

سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت باغ های اطراف تهران

سرمایه گذاری در ماهدشت کرج

سرمایه گذاری در تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *