شکل و شمایل تهراندشت در پاییز دوست داشتنی

شکل و شمایل تهراندشت در پاییز دوست داشتنی

دسترسی سریع به عناوین

فهرست مطالب
به این مطلب امتیاز دهید

پاییز تهراندشت و سرخاب

هر جایی که سرسبز باشه و درخت زیاد داشته باشه هر چهار فصل سال اون قشنگه ، میدونید چرا؟ چون هر فصل قشنگی‌های خودش رو داره اما واقعا این پاییز در تهراندشت و سرخاب یه جور دیگه‌ست همه جاش پر میشه از برگ‌های زرد درخت‌ها ، منطقه ای که چهار فصل زیبایی داره و یک منطقه مناسب برای خرید ویلا اطراف تهران حساب میشه و فاصله زیادی هم با تهران نداره و تقریبا یک ساعته میتونی بیای تهراندشت ، خلاصه شکل و شمایل تهراندشت توی این فصل زرد سال دوست داشتنی و خواستنیه.

در این پست قصدمون این است که در مورد فصل پاییز تهراندشت با شما صحبت کنیم. اگر دوست دارید با حال و هوای تهراندشت توی فصل پاییز آشنا بشید، این مطلبقطعا براتون مفیده ، البته ما قبلا راجب بهار در تهراندشت هم صحبت کردیم و می‌تونید از لینک زیر فصل بهار اینجا رو ببیند و بخونید تا تصور بهتری از منطقه زیبای ما داشته باشید. این مطلب عینا در صفحه اینستاگرام ویلا رز هم گفته شده. پس پیچ اینستاگرام ویلا رز رو هم فالو کنید تا همیشه از تغییرات و اخبار و قشنگی‌های تهراندشت خبر داشته باشید.

تهراندشت در فصل بهار

📌 توی این پست قصد داریم یکم در‌مورد قشنگی‌های تهراندشت صحبت کنیم. اگه تا حالا اومده باشید تهراندشت، حتما خودتون به چشم این قشنگیا رو دیدید . جایی مثل تهراندشت توی کرج و کلا اطراف تهران خیلی کم پیدا میشه و اصلا نیست واقعا

اولین چیزی که در مورد تهراندشت باید بدونید، اینه که این منطقه واقعا هر چهار فصل زیباست.

بهار با درختای پرشکوفه
تابستون سرسبز و پر میوه
پاییز با برگای قرمز و نارنجی روی زمین
و زمستون پر برف و باغ بی برگی (به قول اخوان ثالث)

🌨️ باورتون بشه یا نه، توی زمستون و پاییز انقدر تهراندشت قشنگه که اگه اینجا باشید و ویلا داشته باشید، محال دلتون بخواد برگردید تهران.

💡حالا چرا زمستون و گفتیم؟ چون زمستون فصلیه که برگی روی درختا نیست و طبیعت توی اوج زیبایی خودش نیست! اما توی همین فصل هم تهراندشت واقعا زیباست. توی این فصل می تونید برگردید به قدیما و کوچه های باغ ویلایی پر درختی که پر از برف هستن.

اما برسیم به پاییز:

🍁🍁 تهراندشت بویژه مناطق سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و نمکلان، پر از کوچه باغ هایی هست که پر درختن. همون کوچه باغایی که هوش و حواس رو از سر آدم میبره.
این کوچه باغا، بعضیاشون آسفالت شدن و پر ویلاهای شیک و لوکسن. بعضیا هم هنوز آسفالت نشدن و همون حس و حال قدیم رو دارن.

مثلا این تصویری که بالا میبینید، مربوط به خیابون تهران ویلا در سرخاب است و جز سرخاب حساب میشه.

اگه بخوایم خلاصه کنیم براتون، توی تهراندشت، توی کوچه باغای سرخاب، شما میتونید برگردید به گذشته ها. به همون برفایی که وقتی بچه بودیم میومد و همه جا سفید بود. به کوچه باغهایی که پاییزا پر برگ بودن و زیر پامون خش خش میکردن. به همون حس و حال خوب قدیما. به همون حال حال خوب قدیما.😍😍

⁦☺️⁩⁦☺️⁩ اگه دوست داشتید اینجا یه باغ ویلای قشنگ و پر حس و حال داشته باشید که تابستونا آب بازی کنید و زمستونا بشینید دونه های برف رو بشمرید، یه تماس با ویلا رز بگیرید. ما بهتون میگیم داستان چجوریاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *