خرید ویلای سند دار لوکس در سرخاب

خرید ویلای سند دار در سرخاب

این ویلا از معدود ویلاهای سند دار این منطقه به شمار می رود که دارای 3 اتاق خواب مستر (هر سه اتاق) می باشد

از ویژگی های منحصر به فرد این باغ ویلا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

نورپردازی مدرن

دارای کرکره برقی

طراحی بینظیر در منطقه

3 خواب (هر سه خواب مستر)

محوطه کاری مدرن

استخر روباز با تصفیه خانه

داخل شهرک با نگهبانی 24 ساعته

سند تک برگ

واقع شده در یکی از بهترین خیابان های تهراندشت سرخاب

ویلای سند دار لوکس در منطقه تهراندشت و سرخاب

در این مطلب قصد داریم به بررسی یکی از ویلاهای مدرن و خاص ساخته شده در منطقه تهراندشت و بویژه در منطقه سرخاب بپردازیم و این ویلا را برای شما تشریح نماییم. این ویلا در زمینی به متراژ 833 مترمربع واقع شده است. بنای این ویلا که بر اساس سبک معماری مدرن دیزاین و اجرا شده است، بنایی است فاخر و دارای تمامی امکانات مورد نیاز برای یک ویلا.

بنای ویلا دارای سه اتاق خواب است که هر سه اتاق خواب مستر هستند یعنی دارای سرویس بهداشتی هستند. علاوه بر این در ساختمان ویلا سرویس بهداشتی عمومی نیز وجود دارد. از این رو، می توانید با خیال راحت میهمانی های خانوادگی و دوستانه خود را برگزار نمایید. از این رو هیچ جای نگرانی برای جا دهی تعداد زیادی میهمان و سرویس دهی مناسب به آنها نخواهید داشت. لازم به ذکر است بنای این ویلا 180 مترمربع مساحت دارد.

برای شناخت بیشتر منطقه تهراندشت و سرخاب به مطلب زیر مراجعه کنید :

سرخاب نگین تهراندشت

چرا اطراف تهران باغ ویلا بخریم؟

تهران و کرج از شهر های بزرگ ، شلوغ و پرجمعیت ایران هستند ، شلوغی ، آلودگی ، ترافیک و …. تمام این موارد موجب خستگی از زندگی در شهرهای شلوغ است اما با خرید یک ویلا در اطراف این شهر ها می توان آخر هفته های خوبی را سپری کرد . نزدیکی به تهران از مزیت های این مناطق بوده که با یک ساعت رانندگی از طریق اتوبان می توان به آنها دسترسی داشت .

علاوه بر این موارد منطقه سرخاب و تهراندشت به عنوان خوش آب و هوا ترین منطقه در ساوجبلاغ بوده که آب های کوه های البرز نیز به این منطقه سرازیر شده و سطح آب این ناحیه از دیگر مناطق بیشتر است ، آبی که مایه حیات و زندگی است به این ناحیه جان تازه ای بخشیده و سرسبزی دلپذیر را ایجاد کرده است .

منطقه کردان جنوبی و تهراندشت از دیرباز مورد توجه عاشقان طبیعت بوده و با گسترش شهر نشینی جای مناسبی برای خرید ویلا است و می توانید حس آرامش و خستگی خود را در اینجا در بیاورید ، سرسبزی و باغ های میوه طروات و تازگی خود را به روح و جان شما منتقل می کند که به نسبت مناطق دیگر رشد اقتصادی و پیشرفت زیادی را هم داشته و محلات تهرانی نشین زیادی در آن به وجود آمده و همه چیز برای یک حال خوب آماده است.

تصویر ویلای سند دار

درب شیک و لوکس را باز می کنیم وارد ویلای زیبا می شویم که با ظاهری کاملا منحصربفرد در مقابل چشمان شما خودنمایی می کنید در کنار ورودی و پارکینگ خودرو که سنگ هایی زیبایی مفروش شده باغچه ای وچود دارد با درختان مثمر و بزرگ که در همان بدو ورود خودشان و زیبایی را به شما تلقین می کنند ، که با محوطه کاری اصولی و زیبا این موارد قطعا شما را جذب خود خواهد کرد .

هرچه به جلوتر می آییم زیبایی های این ویلا بیشتر جلوه می کند و بیشتر شما را مجذوب خود خواهد کرد ، ساخت و طراحی مدرن ویلا باعث تمایز آن از تمام ویلاهای منطقه شده است ( طوری که من نویسنده مطلب هم واقعا ازش خوشم میاد ) به هرحال اگه دنبال خرید ویلا در سرخاب هستید حتما از این ویلای قشنگ دیدن کنید.

به جلو حرکت می کنیم استخر و نورپردازی های ویلا دیده میشن استخر این ویلا در وسط ساختمان ویلا قرار گرفته اما روباز است و کاملا شیک پشت استخر یک پنجره با ویو عالی وجود داره که از داخل کاملا به حیاط این ساختمان ییلاقی دیده میشه و مشرف به محوطه بیرونی باغچه و استخر هستش

معماری زیبای این ویلا و یک مزیت عالی آن مربوط به پنجره های آن است که به صورت سراسری قرار گرفته تا بتوانید به نمای بیرون مشرف باشید زیبایی ویلای مذکور مثال زدنی است و البته امنیت آنها هم قطعا برقرار شده و شما می توانید به راحتی با فشردن یک دکمه کرکره های برقی را روی آنها بکشید تا خیالتان از هرگونه مشکل امنیت و سرقت آسوده شود.

وارد ساختمان ویلا می شویم.

طراحی های زیبا و مطابق با هر سلیقه ای که به نظر من با هر علاقه ای سازگاره و طراحی های کاملا هنری به این سازه قشنگی های خاصی بخشیده از مهمترین مزایای آن داشتن سه اتاق خواب مستر است که می تواند مناسب برای برگزاری جشن ها و مهمانی های خانوادگی شما باشد و تعطیلات خوبی را در آن بگذرانید و خاطره ثبت کنید.

استخر آن هم از دیگر ویژگی های مثال زدنی این ملک زیبا است که دارای تصفیه خانه می باشد و با نورپردازی ها جلوه شیکی را رقم می زند.

اصلی ترین مزیت این ویلا سنددار بودن آن است که در منطقه کردان و تهراندشت کمتر ویلایی با سند پیدا می شود ، اما این ویلا با ارزش این ویژگی را دارا می باشد.

این ویلا در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق سرخاب تهراندشت قرار گرفته است و در یک خیابان شهرکی با نگهبانی کامل و شبانه روزی بنا شده تا بتوانید در طول زمانی که در آن نیستید نگران سرقت و آسیب به آن نباشید و بتوانید به کسب و کار خود در شهر بپردازید.

مزایای خرید یک ویلا سند دار

ممکن است بعضی از عزیزان قولنامه و سند را با یکدیگر اشتباه بگیرند که نیازمند بررسی بیشتر است و امنیت خرید و معامله ملک را برای شما تضمین خواهد کرد ، باید بدانید که قولنامه نوعی قرارداد می باشد که بین خریدار، فروشنده و مدیر بنگاه بسته می شود و جز اسناد رسمی نمی باشد و در آن جزئیات و شرایط معامله را به صورت دقیق تنظیم کنند و تنظیم قولنامه صرفا بیان کننده این است که یک ملک مورد معامله قرار گرفته است.

در انجام معامله حتما باید حواستان را جمع کنید تا از بروز مشکلات به صورت جدی جلوگیری کنید و سعی کنید خرید و فروش به صورت مرحله به مرحله انجام دهید تا امنیت معامله تامین شود اما همانطور که گفتیم این ویلا دارای سند است و شما مشکل حقوقی در این زمینه ها نخواهید داشت و کاملا امن است و خیالتان از بابت همه چیز آسوده است ، شما می توانید بدون هیچ دغدقه از قانونی بودن همه چیز مطمئن باشید و این از ویژگی های خوب داشتن سند است .

 

  • 1000 متری
  • آب
  • استخر
  • برق
  • پارکینگ روباز
  • تصفیه خانه استخر
  • حمام
  • درختان مثمر
  • سرویس بهداشتی
  • شهرکی
  • کابینت
  • متراژ بالای 2000 متری
  • محوطه کاری
  • نگهبانی
  • نور پردازی
  • ویلا تا 2 میلیارد
‫5/5 (بررسی 1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *