فروش باغ ویلا 500 متری ارزان قیمت تهراندشت سعیدآباد کد 207

باغ ویلا 500 متری ارزان قیمت تهراندشت سعیدآباد کد 207

باغ ویلا 500 متری ارزان قیمت تهراندشت سعیدآباد

ویلای کد 207 یک باغ ویلا 500 متری با 70 متر بنا است که دارای یک استخر کوچک نیز می‌باشد و قیمت آن ارزان و مناسب است که در ویلا رز برای فروش قرار داده شده است، این ویلا بسیار سرسبز است و همانطور که در تصویر می‌بینید دارای درختان میوه بسیار است ، همچنین از نظر لوکیشن نیز در بهترین نقطه قرار گرفته است و فاصله آن با خیابان اصلی تهران در سعیدآباد 50 متر است ، همچنین این ویلا دارای سهمیه آب کشاورزی است و خط لوله گاز چسب بافت ویلا است و می‌توانید گاز را نیز به آسانی دریافت کنید .

ویدئو باغ ویلا کد 207 در سعیدآباد تهراندشت

امکانات و ویژگی‌های باغ ویلا کد 207

  • 500 متر زمین
  • 80 متر زیربنا
  • 1 خواب
  • استخر روباز تابستانی
  • لوکیشن عالی – خیابان تهران سعیدآباد (فاصله تا خیابان اصلی 50 متر)
  • آب مصرفي (سهيميه) 10 دقيقه
  • برق مصرفي
  • سند مادر + قولنامه کد رهگیری
  • چسب گاز
  • کابينت MDF
  • قیمت 2.200 میلیارد – اعلامی مالک در 30/1/1400

برای مشاهده فایل های دیگر در سعیدآباد تهراندشت روی لینک زیر بزنید :

توضیح باغ ویلا سعید آباد سرخاب

اگه حال و حوصله خوندن ندارید می‌تونید تصاویر ویدئو این ویلا رو مشاهده کنید ، خب همین اول بگم اگه با سرخاب ، تهراندشت و سعیدآباد آشنایی ندارید مقاله زیر رو بخونید :

توی این مقالات کامل توضیح دادیم و تمام ویژگی‌های این مناطق رو بررسی کردیم و با هم دیگه مقایسه شدن ، توی مقاله تهراندشت تمام مناطق خوب و متوسط تهراندشت با ویژگی‌هاش گفته شده.

اما بریم سراغ ویلا

ویلا کد 207 ما یک ویلای نقلی اما با صفاست با کلی درخت به هم پیچیده ، اگر بتونید یه دست به وضع این ویلا بکشید کلی سود میده بهتون و شما در اصل با این قیمت پول زمین رو دارید می‌دید ، از نظر لوکیشن این ویلا در بهترین موقعیت و دسترسی قرار گرفته و تا آزادراه تهران کرج فاصله چندانی نداره (شاید 5 تا 10 دقیقه) بدون ترافیک می‌تونید به اتوبان تهران برید و فاصله خود ویلا تا خیابان تهران سعید آباد کلاه 50 متره ، پس از نظر دسترسی توی بهترین وضعیت قرار گرفته !

از موقعیت و تاپ بودن منطقه هم توی بهترین جا قرار داره ، خیابان تهران از بهترین مناطق تهراندشت و سعیدآباد محسوب می‌شن و نزدیک بودن به این خیابان هم یک مزیت دیگست ، پس چی شد ؟ هم دسترسی و هم لوکیشن عالیه.

وارد ویلا که بشید یک فضای سبز ، درخت و شاخ وبرگ کلا جلو دیدتون رو می‌گیره ، البته کمی به هرس هم نیازه داره ، کمی که جلوتر برید در سمت راست یک استخر کوچیک روباز داخل حیاط قرار گرفته که با سهمیه آب کشاورزی این باغ ویلا می‌تونید پرش کنید کامل ، جلوی ورودی به داخل ساختمان ویلا و یه تراس کوچیک هم جلوی ویلا هست ، وارد ویلا که بشید آشپزخانه سمت چپ شماست که کابینت ام دی اف داره و بعدش یک اتاق خواب قرار داره همون سمت چپ قرار دارد ، و بقیه ملک هم جز بنا و حال ویلا هست .

در کل قشنگی این ویلا به درخت و سرسبزی اونه و اگه بتونید یخورده بنا ویلا و استخر رو بزرگ‌تر کنید سود خوبی به شما میده ، چون هم توی بهترین جا و هم بهترین دسترسی سعید آباد قرار داره و درخت‌ها هم نمای خوبی به ویلا داده‌اند.

‫4/5 (بررسی 3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *