خرید باغ ویلا در سرخاب کرج 500 متری

خرید باغ ویلا در سرخاب هشتگرد

ویلای مذکور یک ویلای نقلی با بنای 80 متری مناسب برای خانواده های کوچک و گذراندن تعطیلات دور از هیاهوی شهر است که در منطقه تهراندشت (سرخاب) قرار گرفته که از بهترین نقاط خوش آب و هوای استان البرز به شمار میرود و نیز به نگین تهراندشت مشور است .

همانطور که از تصاویر پیداست این ویلا فاقد استخر است که همین موضوع باعث کاهش هزینه ها می شود و مناسب برای کسانی است که قصد ندارند هزینه های بالایی برای خرید ویلا در سرخاب کنند .

پیشنهاد میکنیم برای خرید ویلای ارزان 500 متری به این صفحه بروید.

خرید باغ ویلا 500 متری در سرخاب

نکته بسیار مهم در مورد این ویلا موقعیت قرار گیری آن است. این ویلا در یکی از بهترین مناطق و خیابان های اصلی منطقه سرخاب واقع شده است. موقعیت قرار گیری این ویلای نوساز در منطقه سرخاب تهراندشت، یکی از بزرگترین ویژگی ها و مزیت های این ویلا به شمار می رود.

آدرس روی نقشه دفتر املاک می باشد.

کمی بیشتر درباه باغ ویلا در سرخاب بدانید

از ویژگی های مهم این ویلا نوساز بودن آن است و همچنین می بینید که در این ویلا استخر وجود ندارد و همین مورد باعث کاهش قیمت آن شده و هزینه های شما کاهش خواهد یافت و از آنجایی که ملک مورد نظر دارای 500 متر زمین و باغچه است می توانید مطابق خواسته ی خود آن را گسترش دهید و یا استخر در آن بسازید و همچنین نزدیکی به شهر تهران و کرج باعث شده تا این خانه حیاط دار گزینه مناسبی برای شهروندان تهرانی و کرجی باشد .

این ویلای زیبا دارای ساختمان 80 متری (بنا) است که مناسب برای یک خانواده کوچک و ضیافت های خانوادگی کوچک است و می توانید لحظات به یاد ماندنی ای در آن رقم بزنید . پس اگر قصد خرید با هزینه های پایین را دارید دیدن این خانه ییلاقی را از دست ندهید ، اینجا مکانی خلوت و کاملا دور از شلوغی های شهری است که با طبیعت عجین شده و همچنین تا چشم کار می کند سرسبزی و طراوت در سرخاب هشتگرد وجود دارد شما هیچوقت نباید این جای دیدنی را از دست بدهید.

مکان قرارگیری این ویلا در یکی از بهترین خیابان های روستای سرخاب است با توجه به اطلاعاتی که از لحاظ قیمت و مزایای آن در اختیارتان قرار دادیم می توانید به این قضیه پی ببرید که خرید باغ ویلا در سرخاب کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود.

امکانات این باغ ویلا

در تصاویری که در ویلا رز قرارداده شده می توانید ظاهر داخلی و خارجی این ویلا را مشاهده کنید آشپزخانه ای زیبا با کابینت های قهوه ای ، دیوار های حال این ویلای قشنگ با کاغذ دیواری تزیین شده تا جلوه ی بی نظیر تری به معرض نمایش بگذارد ، پنجره ها به سمت حیاط به گونه ای قرار گرفته تا منظره باغچه در حیاط آن کاملا دیده شود و حال و هوای دلپذیری به شما بدهد.

پس اگر می خواهید در مناطق اطراف تهران ویلا بخرید ما گزینه های با قیمت و متراژ های متفاوت و مطابق با شرایط مالی و سلیقه و خواسته ی شما در اختیارتان قرار می دهیم ، برای این کار کافی است تا با تماس بگیرید و از شرایط منطقه و ویلا ها بیشتر آگاهی پیدا کنید ، به صورت کلی سرخاب و تهراندشت دارای مناطق تهرانی نشین و ویلایی زیادی است که حتما باید از آنها بازدید کنید تا بتوانید ملک مورد تقاضای خود را بیابید.

 

  • 500 تا 1 میلیارد
  • 500 متری
  • آب
  • باغچه
  • بالکن
  • برق
  • حمام
  • درختان مثمر
  • سرویس بهداشتی
  • کابینت
  • مبلمان
‫0/5 (بررسی 0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *