ویلا تهران ویلا شهرکی استخر دار 370 متری – ارزان قیمت متراژ پایین کد 209

ویلا تهراندشت سرخاب استخر دار - ارزان قیمت متراژ پایین کد 209

ویلا تهراندشت سرخاب (تهران ویلا) 370 متری – متراژ پایین ارزان قیمت

ویلای کد 209 یک ویلای کامل با تمام امکانات و تازه ساخت است که ارزان قیمت است و بسیار خوش فروش می‌باشد ، متراژ این ویلا پایین (370 متر)است ، این ویلای دارای یک استخر روباز با تصفیه است ، ویژگی خوب این ویلا استفاده بسیار بهینه از فضای خود است ، زیر بنای 90 متری به همراه دو خواب مستر و ویو به استخر تابستانی و باغچه از مزیت‌هایی است که این ویلا دارد.

از دیگر خوبی‌های این ویلا قرار گرفتن جزء اراضی سرخاب است ، همچنین این ویلا در شهرک ویلایی تهران ویلا قرار گرفته است ، همچنین محیط و خیابان‌های سرسبزی که هنوز کشاورزی و درختان میوه در آن وجود دارد باعث شده تا این ویلا یک محیط سرسبز و آب و هوای بسیار خوب و معتدل داشته باشد و همه از مزایای این ویلا هستند.

در ادامه می‌توانید ویدئو این ویلا را مشاهده کنید :

 

 

امکانات و ویژگی‌ها

  • 370 متر
  • چاه اختصاصي شهرک
  • 90 متر زير بنا
  • 2 خواب
  • استخر روباز با تصفيه
  • کليد نخورده
  • شهرکي با نگهباني 24 ساعته
  • 2100 قيمت (اعلامی در 10/2/1400)

توضیحات بیشتر راجب ویلای ارزان قیمت و متراژ پایین واقع در تهراندشت ، سرخاب

همانطور که گفتیم این ویلا در سرخاب واقع شده است ، سرخاب منطقه‌ای زیبا و سرسبز است که از گذشته به نگین تهراندشت معروف بوده است ، سرخاب در شهرستان ساوجبلاغ کرج و همچنین در قسمت جنوبی کردان قرار گرفته است اینکه به تهراندشت ، کردان جنوبی گفته می شود به علت شناخته بودن کردان است و برای مسیر یابی و درک بهتر مکان همچنین نزدیکی به این منطقه و قرار گیری در بخش جنوبی به تهراندشت کردان یا کردان جنوبی معروف شده است ، و این ویلا نیز در سرخاب واقع شده است که قیمتی مناسب و ارزان دارد و همین دلیل باعث خوش فروش بودن ملک شماست.

خرید ویلا در سرخاب کرج

سرخاب را می‌توان بهترین منطقه تهراندشت نامید ، هم به لحاظ موقعیت ، وضعیت آب تهراندشت و آب و هوا سرخاب بهترین در کل کرج است . و نگین ساوجبلاغ بدون دلیل بر روی سرخاب گذاشته نشده است سرخاب جز بهترین مناطق برای خرید ویلا در اطراف تهران است

 

خب برویم سراغ خود ویلا

این ویلا آخرین قطعه از یک شهرک ویلایی با تقریبا 7 – 8 ویلا است که وقتی وارد ویلا می‌شویم یک باغچه 20 -30 متری در سمت چپ ویلا قرار می‌گیرد ، و در سمت راست ساختمان و زیر بنا ساخته شده است که 90 متر است و دارای دو خواب مستر می‌باشد و کنار اتاق خواب‌ها آشپرخانه و بین اتاق خواب ها سرویس بهداشتی قرار گرفته است ، ، ویوی این ویلا هم روبروی استخر و هم رو به حیاط و باغچه است . یک استخر تابستانی هم کنار ساختمان قرار گرفته است که دارای تصفیه است.

‫5/5 (بررسی 3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *