چگونه با بودجه کم صاحب ویلا شویم؟

چگونه با بودجه کم صاحب ویلا شویم؟

دسترسی سریع به عناوین

فهرست مطالب
4/5 - (1 امتیاز)

چگونه با بودجه کم صاحب ویلا شویم؟

اگر می‌خواهید ویلا بخرید اما بودجه کمی دارید و توان خرید ویلا را ندارید بهترین راه برای صاحب ویلا شدن با بودجه پایین خرید زمین است ، در این پست قصد داریم تا شما را ویلادار کنیم و به دوستان عزیز ویلا رز بگوییم که چگونه می‌توانند ویلادار شوند در واقع این موضوعی است که میتواند بدرد همه کسانی که میخواهنو ویلا داشته باشند می‌خورد.

طی تماس‌هایی که با ویلا رز گرفته می‌شود، تعداد زیادی از دوستان هستند که بودجه آنها نسبت به قیمت ویلا پایین‌تر است به زبان ساده تر پولش آنها به خرید ویلا نمیرسد اما‌ خب میخواهند که ویلا داشته باشند. یک ویلا نزدیک تهران برای آخر‌ هفته‌ها و ایام تعطیلات که بتوانند در آن استراحت کنند و اوقات فراغت داشته باشند.

خرید ویلا ارزان

بویژه در این دوره کرونا که سفر رفتن عملا غیر ممکن شده است.

پس این پست، راه حل تمام کسانی است که بودجه آن‌ها به خرید ویلا نمیرسد.

امروز که باهم صحبت می‌کنیم یعنی دی ماه ۹۹، برای خرید یک ویلای مناسب با امکانات ضروری در یک جای متوسط (نه عالی!) در منطقه سرخاب و مناطق اطراف آن، تقریبا باید هزینه‌ای در حدود ۳ الی ۴ میلیارد باید تقبل کرد برای یک ویلای ۵۰۰ متری شهرکی.
خیلی‌ها هستند که دلشان میخواهد ویلا داشته باشند اما‌خب بودجه آنها به این رقم نمیرسد!

راه حل برای خرید ویلا با بودجه کم

ما به عنوان مشاور، به شما پیشنهاد می‌کنیم بجای ویلا، زمین بخرید. شاید بگردید و یک ویلای مثلا ۱.۵ میلیاردی پیدا کنید اما با توجه به قیمت متوسط ویلا، این ویلای ۱.۵ میلیاردی نمیتواند ویلای خوبی باشد .

به‌جای آن سعی کنید زمین خوب بخرید.‌ یک زمین در یک شهرک در تاپ لوکیشن‌های تهراندشت بخرید که متراژ خوبی هم داشته باشد که بعدا بشود یک ویلا خوب هم در آن ساخت و یا به راحتی هم بتوانید آن را به فروش برسانید ، با توجه افزایش قیمت ساعتی زمین و ویلا در تهراندشت و سرخاب بهترین گزینه خرید زمین است.

سخن آخر

همیشه و همیشه می‌شود یک زمین خوب یک جای خوب با قیمت مناسب پیدا کرد.
بعداً سر فرصت که باز دست بالتون بازتر شد، خورد خورد شروع کنید به ساخت ویلا و یکم که بگذرد، ویلای شخصی خودتان رو با بودجه خیلی مناسب‌تر خریداری کرده‌اید!

⁦⁩به این شکل یعنی با خرید زمین اولا ارزش افزوده‌ای که سازنده ویلا، برای خودش به عنوان‌ سود در نظر میگیره رو‌ حذف کرده‌اید و‌ دوماً، میتوانید ویلا را به سلیقه خودتان بسازید.

قیمت زمین و ویلا در تهراندشت و سرخاب

برای ساخت ویلا هم نگران نباشید. همیشه میتوانید یک سازنده خوب پیدا کنید.

ما هم میتوانیم برای طراحی و ساخت ویلای دلخواهتان کنار شما باشیم از صفر تا صد خرید یا ساخت ویلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *