طراحی یک ویلای خاص متفاوت ، با اصالت و زیبا

طراحی یک ویلای خاص

دسترسی سریع به عناوین

فهرست مطالب
به این مطلب امتیاز دهید

طراحی یک ویلای خاص

📌 طراحی ویلا : برای طراحی یک ویلای خاص و متفاوت که در این مطلب قصد داریم تا در مورد آن صحبت کنیم ، این موضوع کمی با مطالب قبلی متفاوت است با محوریت و موضوع طراحی ویلا . گاهی اوقات است که شما حوصله ساخت و ساز ندارید و به یک ویلا میخواهید که آخر هفته‌ها و تعطیلات دست بچه ها رو‌ بگیرید و برید یه هوایی عوض کنید. دوستان و خانواده رو دعوت کنید و دور هم یکم از این زندگی شلوغ شهری فاصله بگیرین.

طراحی و ساخت یک ویلای خاص از پی

🔖اما یه وقت هست که شما هر ویلایی رو نمی‌پسندید.‌ میخواید ویلا اونجوری باشه که خودتون دوس دارید. به دلتان باشد. در این مواقع، چاره ای نیس جز اینکه یه زمین خوب بخرید و ویلایی مورد نطرتون رو خودتان بسازید.

🔖برای این کار، اگر خودتان توی ساخت و ساز دستی دارید و ایده‌های مورد نظر برای ویلا رو دارید که هیچ.
اگر هم نمیدونید که چجوری باید پروسه ساخت رو‌ جلو رفت، می تونید هم طراحی و هم ساخت ویلا رو بسپرید به یک گروه معماری ، البته تیم ویلا رز هم می‌توانید برای ساخت ویلا و یا مشارکت در ساخت ویلا کمک بگیرید.

وگذاری طرح ویلا به یک شرکت معماری

💡 یه شرکت معماری خوب، اول از شما میپرسه که چه طرحی‌تو ذهنتون هست. نظرات شما رو میگیره تا طرحی که بدهد.

برای شما طراحی ویلا و‌ طراحی محوطه ویلا رو انجام میده. طرح ویلا رو به شما نشون میده و شما میگید که طرح رو مبپسندین یا نه. خلاصه که یه سری تغییرات روی طرح انجام میشه تا برسید به ویلای رویایی تون! اون ویلایی که محوطش، نمای ساختمون ویلا و طراحی داخلی اش رو کاملا می‌پسندید و با سلیقه شما هماهنگ شود.

⁦🏷️⁩بعدم یا همون گروه طراح یا یه سازنده دیگه، کار ساخت رو شروع میکنه و در نهایت، ویلای متفاوت شما که با سلایق، شرایط و نظر شما همخوانی داره، حاضر میشه تا طراحی یک ویلای خاص انجام شود.

🔖به این شکل، با یکم صبر و حوصله، شما میتوانید ویلای خودتان را داشته باشید.

ویلای خاص و ارزان‌تر !

💡یادتون باشه، همیشه،‌ همیشه، ویلایی که خودتون میسازید، نسبت به ویلای آماده ارزان‌تر تموم می‌شود. جالبه مگه نه؟؟

🔖در نهایت اینکه اگه قصد چنین کاری رادارید، ما برای شما یک زمین خوب در یک منطقه خوب پیدا می‌کنیم. حالا تهراندشت سرخاب یا ماهدشت و اطراف آن.

🔖بعدم اگر شما آشنای معمار دارید، که هیچ. خودتان میدانید چکار کنید. اگر هم ندارید یه سرچ‌ ساده توی گوگل بزنین،‌ می تونید کلی شرکت معماری پیدا کنید که کار طراحی و اجرای ویلا رو انجام می‌دهند.

اگر خواستید ماهم میتونیم بهتون طراح و معمار فوق العاده معرفی کنیم.

❓اگه در زمینه خرید زمین، طراحی و ساخت ویلا سوالی توی ذهن تون هست، توی کامنت بپرسید. در حد دانش‌مون جواب می‌دهیم.

همراه شما هستیم ❤️⁩
برُ بچه‌های تیم ویلا رز

02637315295

09129212308

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *