قیمت ویلا در کردان کرج | شمالی نزدیک تر به محل زندگی شما

قیمت ویلا در کردان کرج

دسترسی سریع به عناوین

فهرست مطالب
به این مطلب امتیاز دهید

قیمت ویلا در کردان

قیمت ویلا های کردان تقریبا نوسانات بالایی دارد ولی ما سعی می کنیم این نرخ ها را بروز نگه داریم و به شما برای خرید ویلا در تهراندشت کمک کنیم ، زمین های منطقه کردان بسته به نوع کاربری و مکان قرار گیری ملک تفاوت های زیادی دارد و برای هر متر مربع از زمین تقریبا شما باید بالای یک میلیون تومان هزینه کنید ، البته این نرخ دقیق نبوده و نوسانات زیادی دارد .

اگر می خواهید از قیمت ویلا در سرخاب مطلع شوید حتما این پست را بررسی کنید

 

دسترسی سریع :
کردان کرج چطور مکانی است ؟
قیمت باغ ویلا در کردان
هزینه های خرید ویلا در کردان
10 مزیت خرید ملک در کردان کرج
مسیر دسترسی به کردان
قیمت ویلای استخردار کردان
قیمت اجاره ویلا در کردان
مدارک مورد نیاز

 

قیمت خرید ویلا در کردان
قیمت خرید ویلا در کردان

کردان کرج چطور مکانی است ؟

کردان را میتوان یکی از مناطق شمال در استان البرز و کرج دانست و این مزیت بزرگی برای این منطقه توریسی و جاذبه گردشگری است ، طبیعت زیبا و رودخانه کردان این منطقه را بسیار زیبا و دوست داشتی کرده ، آب و هوای معتدل و جنگلی ، رودخانه خروشان که صدای خروشش این زیبایی ها را چند برابر می کند.

در کردان شما هیچ ساختمان بلندی نمی بینید ، شما از تمام آلودگی و دودها دور هستید و یک آرامش دلنشین را بین طبیعت سپری خواهید کرد در اینجا شما فقط طبیعت را خواهید دید و خبری از ازدهام و شلوغی نیست .

اما اینها فقط طبیعت بکر کردان است ، شما از کردان کاملا به جاده ها و کلان شهر کرج نزدیک هستید و برای رفت و آمد مشکی نخواهید داشت.

و موضوع اصلی که محور اصلی بحث ما در این مقاله است بحث مبلغ زمین و خانه با حیاط یا به اصطلاح ویلا در اینجاست ، همانطور که گفتیم هزینه املاک و ساختمان در اینجا متفاوت خواهد بود شما می توانید یک زمین با متراژ های مختلف و یا یک ملک در کردان بخرید .

ارزش خانه ییلاقی لوکس با استخر و پارکینگ را می توانید با قیمت 1 میلیارد تومان بخرید البته می توانید سازه های ارزان تر و گران تر هم در اینجا پیدا کنید ، همه چی برای خرید ویلا با قیمت مناسب در کردان فراهم است.

از کردان یک رود با نام خود این منطقه وجود دارد ، که از کهار بزرگ سرازیر می شود و از شمال شرقی به سمت جنوب غربی در جریان است و در انتهایش از ساوجبلاغ ، تهراندشت و سرخاب می گذرد که البته در این مناطق به صورت فصلی فعال است اما در خود کردان همیشه جریان دارد و در آخر در مسیر روستای نجم آباد به رودخانه شور می پیوندد و به دریاچه نمک می ریزد.

قیمت باغ ویلا و زمین در کردان

تمام املاک در کردان بصورت باغ ویلا هستند و رنج قیمتی نمی توان برای آنها در نظر گرفت اما اگر یک ملک خوب می خواهید حداقل باید 10 میلیارد و بالاتر هزینه کنید.

قیمت زمین هم در منطقه کردان (در خرداد 1402 به صورت میانگین 20 میلیون تومان) است.

 

هزینه های خرید ویلا در کردان

هزینه ها در کردان مانند سایر نقاط است و تفاوت قیمتی با مناطق دیگر ندارد ، اما باید به کاربری ملک دقت کنید و زمین های با کاربری کشاورزی ممکن است دردسر ساز باشد ، البته با توجه به ساخت و ساز بالا در اینجا شاید با این مشکل روبرو نشوید ، در کل هزینه های مالی خانه های حیاط دار کردان در مقایسه با مناطق فیروزکوه ، لواسان و مناطقی با خانه ییلاقی اطراف تهران کاملا مقرون به صرفه و است.

قطعا خانه با باغ و باغچه ارزشمندی در کردان و برغان و روستاهای دیگر در اطراف اینجا پیدا خواهید کرد ، دو روستای زیبا و کهن تاریخی برغان و کردان در همسایگی هم قرار گرفته اند و واقعا دو تکه از جلگه ی حاصلخیر شمال ایران هستند .

10 مزیت خرید ملک در کردان کرج

  1. ارزان بودن قیمت و هزینه ها در کردان کرج نبست به نقاط دیگر
  2. دسترسی به کلان شهر های کرج و تهران از طریق اتوبان
  3. منطقه ای سرسبز و حاصلخیز
  4. وجود رودخانه کردان
  5. کوهستانی و مناسب برای کوهنوردی
  6. امکانات رفاهی متعدد (رستوران ، کافه ، فروشگاه های زنجیره ای …)
  7. منطقه ی ویلاسازی شده
  8. فراوانی آب
  9. منطقه تفریحی و گردشگری
  10. ارزش سرمایه گذاری بالا و با پیشرفت روز افزون
مزیت های داشتن ویلا در کردان - رودخانه کردان
مزیت های داشتن ویلا در کردان – رودخانه کردان

مسیر دسترسی به کردان

کردان از سمت غرب به روستای برغان و دسترسی به این روستای تاریخی از طریق گوهردشت کرج می باشد و همین جاده به آتشگاه و نوجان و جاده چالوس نیز منتقهی می شود و از سمت شرق به کوهسار و هشتگرد دسترسی دارد.

در پایین و جنوب کردان اتوبان تهران قزوین قرار گرفته که به پایین آزادراه تهراندشت یا کردان جنوبی گفته می شود که منطقه ای سرسبز می باشد ، و اگر قصد خرید ملک در تهراندشت را دارید باید بگوییم انتخاب درستی کرده اید زیرا نسبت به هزینه شما و سرسبزی منطقه هزینه بسیار پایین تری پرداخت می کنید.

قیمت ویلای استخردار کردان

اکثر ویلا ها در کردان استخردار هستند ، و قیمت های مقرون به صرفه ای دارند.

شما در کردان با مشکل کمبود آب مواجه نخواهید شد ، اینجا به وفور آب یافت می شود و وجود رود دائمی در آن گواه این موضوع است.

البته داشتن استخر کمی هزینه های شما را بالاتر خواهد برد اما داشتن ویلا به استخردار بودن آن است.

یک ساختمان با استخر داخل جنگل زندگی شما را دلنشین خواهد کرد.

روستاهای اطراف کردان

  1. سنج
  2. اغشت
  3. ورده
  4. برغان
  5. هرجاب
  6. کوهسار
  7. تالیان
  8. چلنگدار
  9. باغبان کلاچی
  10. سیبان دره
  11. سیاهکران
  12. سورهه
  13. بریان چال

قیمت اجاره ویلا در کردان

اجاره روزانه ویلا در کردان از روزی دویست هزار تومان تا چند میلیون برای خانه های ییلاقی وجود دارد ، این مکان ها برای مدت یک روز کامل در دسترس شما خواهد بود و پس از آن می باید اجاره بهای دو روز را بپردازید و ساعت تحویل آنها تایم مشخصی دارد یعنی اگر شما ساعت 8 صبح یک ساختمان را بگیرید یا 5 بعدازظهر فرقی ندارد و شما باید فردا ساعت 12 خانه را تحویل دهید.

مدارک مورد نیاز جهت کرایه خانه باغ

مدارکی که از شما برای تحویل خانه دریافت می شود اصولا یک مدرک هویتی و شناسایی می باشد و اگر مشاور املاک یا صاحب خانه ی قانون مندی باشد از شما امضا خواهد گرفت ، و نیازی به مدارک خاص و زیادی نمی باشد .

مشاورین ویلارز آماده ارائه خدمات خرید ملک و املاک به شما هستند

دارای فایلینگ متعدد برای خرید ویلا

 

 

 

 

 

 

3 پاسخ

  1. بازتاب: علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *