گران‌ترین ویلا‌ی قیمت گذاری شده در تهراندشت

گران‌ترین ویلا‌ی تهراندشت

دسترسی سریع به عناوین

فهرست مطالب
4/5 - (1 امتیاز)

گران‌ترین ویلا‌ی تهراندشت

جواب دادن به این سوال قطعا آسان نخواهد بود زیر برای پاسخ دادن به این پرسش حتما باید قیمت تمام ویلا‌های منطقه تهراندشت را بدانیم تا بتوانیم به این سوال جواب بدهیم و این تقریبا غیرممکن است که تمام ویلا‌های منطقه ویلایی تهراندشت و سرخاب را یک نفر بداند اما آن چیزی را که به صورت میدانی دیده‌ایم برای شما بازگو می‌کنیم تا به سوال قیمت گران‌ترین ویلا در‌ منطقه تهراندشت چقدره؟

خب برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بگویم که تهراندشت منطقه کوچکی است و تقریبا بومی‌های اینجا همدیگر را می‌شناسند به همین دلیل بعضی از معاملات که انجام میشوند ، به قول معروف مثل بمب توی منطقه صدا میکنن و خبرش پخش میشه !

قیمت حدودی زمین و ویلا در منطقه تهراندشت

اگر شما از آن دسته افرادی باشید که به تهراندشت رفت و آمد داشته باشید و این منطقه را بشناسید ، حتما از قیمت حدودی املاک ، زمین ، باغ و ویلا اطلاع دارید ، اما کسانی که اطلاع ندارند نگران نباشند ، در این مقاله حدود قیمت در مناطق مختلف را به شما خواهیم گفت.

💡با توجه به اینکه نواسانات زیادی در قیمت وجود دارد می‌گوییم : امروز که داریم در‌ مورد قیمت صحبت می‌کنیم یعنی آخر‌ پاییز ۹۹، قیمت ویلا‌ها در منطقه تهراندشت رو‌ میشه توی چند رده قیمتی، دسته بندی کرد :

  • ویلاهای رنج ۳ میلیارد
  • ویلاهای رنج ۵ میلیارد
  • ویلاهای بین ۵ تا ۱۰ میلیارد
  • ویلاهای ۱۰ تا ۱۵ میلیارد
  • و در نهایت ویلاهای گرون قیمت.

تقریبا اکثر ویلا‌ها در سه دسته اول قرار میگیرند. یعنی ویلای بالای ۱۰ میلیارد در تهراندشت واقعا کم پیدا میشود.

اما بسته به متراژ زمین، موقعیت، کیفیت ساخت، امکانات، وضعیت فرنیش و …  و گاهی اوقات به ویلا‌هایی برخورد می‌کنیم که قیمت‌های عجیبی دارند ، که در این ویلا‌ها واقعا پول زیادی هزینه شده که قیمت گذاری روی این ویلا‌ها کار را سخت می‌کند.

و اما در آخر برسیم به مهم‌ترین بخش این پست یعنی گران‌ترین ویلای تهراندشت.

گران‌ترین ویلا‌ی تهراندشت چه قیمتی دارد؟

مطابق آنچه ما خبر داریم، گران‌ترین ویلای منطقه تهراندشت، ۸۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است بله اشتباه نخوندید! ۸۰ میلیارد تومان ناقابل ، البته با وجود تورم و گرانی‌های اخیر و پراید 150 میلیونی این قیمت از تصور دور نخواهد بود.

این را هم بدانید که گران‌ترین ویلایی که ما خرید و فروشش رو بطور دقیق در‌ جریان بودیم، ۵۴ میلیارد معامله شد (تقریبا تو همین تاریخ !)

امکانات گران‌ترین ویلا‌های ساخته شده در تهراندشت و سرخاب

بطور حتم این ویلا‌ها نه یک استخر بلکه دارای چند استخر سرپوشیده و روباز و انواع سونا‌های خشک و تر و جیم و مسیر پیاده‌روی و دوچرخه سواری و روف گاردن مجهز و سالن بیلیارد و …. رو دارا هستند.

⁦شاید باور این قیمت برای بعضی دوستان سخت باشد، و شاید هم بعضی‌ها بگویند که در این دوره زمانه این‌ پول‌ها پولی نیست. به هر‌حال ظاهرا سنگین‌ترین ویلای ساخته شده در تهراندشت همین ویلا باشد که در اینجا ساخته شده است.

⁦البته همانطور که گفتیم قیمت عمومی ویلاها، زیر ۱۰ میلیارد هستند.

بررسی قیمت روز زمین در مناطق مختلف تهراندشت

همانطور که میدانید ما در صفحه و وب سایت ویلا رز هر چند وقت یکبار قیمت زمین در مناطق مختلف تهراندشت رو بررسی می‌کنیم ، به این شکل سعی میکنیم اطلاعات شما و خودمون رو در مورد قیمت زمین، به روز نگه داریم. از آنجایی که سال‌ها است که چیزی به اسم ثبات قیمت نداریم و قیمت همیشه در نوسان و افزایش می‌باشد (شاید نوسان اصطلاح درستی نباشد چون همیشه افزایش داریم تا نوسان !)، بیشتر تماس هایی که با ویلا رز گرفته می‌شود، مربوط به استعلام قیمت روز زمین در مناطق‌ مختلف تهراندشت می‌باشد.

ارزان ترین و گران ترین ویلا و زمین در تهراندشت
ارزان ترین و گران ترین ویلا و زمین در تهراندشت

برای دوستانی که قصد خرید زمین، باغ و باغچه و یا سرمایه گذاری در منطقه تهراندشت و سرخاب را دارند، دانستن قیمت روز یک امر ضروری است.

نکات

  1. قیمتایی که در ادامه میخوانید، مشاهدات میدانی و استعلام قیمت از همکاران در مناطق مختلف است.
  2. در هر منطقه اسثنائاتی وجود دارد. قیمت‌هایی که ما میدیم، قیمت متوسط و عرف بازار است.

گران‌ترین و ارزان‌ترین قیمت زمین در مناطق مختلف تهراندشت

سرخاب: از متری ۳ الی ۸

سعیدآباد: از متری ۳ الی ۷

اسماعیل آباد: از متری ۳ الی ۶

احمدآباد: از متری ۲ الی ۴

آران: از متری ۱.۵ الی ۴

نمکلان: از متری ۱.۵ الی ۶

قاسم آباد: از متری ۲.۵ الی ۴

حاجی آباد: از متری ۱ الی ۴

رضاآباد: از متری ۱ الی ۳

این مناطق،مهم‌ترین و شناخته شده ترین مناطق تهراندشت هستند. بقیه مناطق با توجه به اینکه کمتر استعلام قیمت میشوند، در لیست نیاورده‌ایم.

قیمت‌های اعلام شده عرف بازار هستند. همیشه استثنائاتی وجود دارد ، برای مثال در سرخاب زمین متری ۱ میلیون تومان هم پیدا می‌شود و یک طرف دیگر ممکن است یک‌جا در رضا‌آباد زمین متری ۴ میلیون تومان هم وجود داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *