خرید ویلا قیمت مناسب و ارزان 400 متری واقع در سرخاب کد 263

ویلا قیمت مناسب 400 متری سرخاب کد 263

ویلا قیمت مناسب ارزان 400 متری سرخاب کد 263

ویلای کد 263 از دسته ویلا‌های ارزان قیمت با متراژ پایین است که در یک منطقه خوب قرار گرفته شده است اگر به دنبال خرید ویلا با قیمت مناسب هستید این ویلای قیمت مناسب ویژه برای شما مناسب است که زیربنای 90 متری دارد همچنین درختان مثمر از دیگر ویژگی‌های آن است ، نمای ساختمان به صورت مدرن و زیبا طراحی گشته است ، از دیگر مزیت‌های این ویلا است که با اینکه مساحت کمی دارد اما دارای استخر می‌باشد چیزی که در اغلب ویلا‌ها با این متراژ نخواهید یافت ، همچنین منبع گاز ال پی جی (گاز مایع) از دیگر ویژگی‌های خوب این ویلا می‌باشد که می‌توانید آن را نقطه قوت و از امکانات رفاهی ملک در نظر بگیرید . با اینکه ویلای مذکور 90 متر ساخت دارد و دارای یک اتاق خواب است اما اتاق خواب آن دارای سرویس کامل است (اتاق مستر) ، همچنین حیاط نیز محوطه سازی شده است.

📌 ویلای کد 263

💎 موقعیت: تهراندشت، سرخاب

🔖 متراژ زمین: ۴۰۰ متر

🔖 زیربنا: ۹۰ متر

🔖 تعداد اتاق خواب: یک خواب مستر

🔖 وضعیت استخر: روباز

🔖 محوطه سازی

🔖 نمای مدرن

🔖 دارای کمد دیواری

🔖 کابینت آشپزخانه MDF

🔖 سایر امکانات: آب منبع، گاز LPG

💎💎 دسترسی عالی

💲 قیمت: ۱.۹۰۰ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۹/۱۸ ثبت شده است.)

💡 دوستان گرامی که بودجه زیر ۲ میلیارد دارند و دنبال ملک خرید ویلا در سرخاب هستند، این ویلا را مد نظر داشته باشند. این ویلا متراژ مناسبی دارد، نوساز هست و لوکیشن خیلی خوبی هم دارد. ویلا بر آسفالت هست و مستقیم با ماشین میتوانید بروید داخل ویلا.

جهت هماهنگی بازدید با ویلا رز در تماس باشید.

09129212308

بدون شک سرخاب از بهترین جاهایی است که می‌توان در غرب کرج و در اطراف تهران در آن ویلا خرید یا ساخت ، آب و هوای بی‌نظیر ، سرسبزی و طراوت از ویژگی‌های بارز سرخاب است ، سرخاب در دره و پای رشته کوه‌های البرز قرار گرفته است که موجب شده تا منابع آبی در این منطقه زیاد باشد ، وجود آب خود از مزیت‌های بالای ساخت بنا‌های ویلایی است که می‌توان در آنها استخر تعبیه کرد و داشتن استخر دل هر انسانی را وا می‌دارد برای خرید یک ویلای استخر دار روباز ، که ویلای مذکور که 400 متری است و دارای استخر است و مهم‌تر از آن در سرخاب قرار گرفته که قیمت پایین می‌توانید آن را بخرید.

رودخانه فصلی کردان هم از نگین تهراندشت می‌گذرد که از ابتدای اسفند تا انتهای خرداد در آن آب وجود دارد که باغات این منطقه را سیراب می‌کند و منابع آب زیر زمینی را هم پر‌آب می‌شود .

‫5/5 (بررسی 2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *