معرفی خیابان جم ماهدشت کرج – منطقه‌ای شهرکی با ویلا‌های قانونی

خیابان جم ماهدشت

دسترسی سریع به عناوین

فهرست مطالب
به این مطلب امتیاز دهید

خیابان جم ماهدشت

اگر با ماهدشت و مناطق ویلایی آن آشنایی داشته حتما نام خیابان جم ماهدشت را شنیده‌اید و درباره شهرک های ویلایی آن چیز‌هایی شنیده‌اید و اگر هم با آن آشنا نیستید این مقاله و مقاله ماهدشت کجاست؟ را بخوانید ، حتما اطلاعات با ارزشی بدست خواهید آورد و منطقه‌ی بهتر را خواهید شناخت ، خیابان جم یک خیابان سرسبز با درختان سرو و تبریزی بلند است که در تمام فصل‌ها زیبایی خود را دارد ، چه تابستان باشد و چه پاییز ، زمستان باشد یا بهار فرقی ندارد ، هر جا که سرسبزی و طروارت باشد زیبایی هم هست ، که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را ببینید.

اگر قصد خرید ویلا در ماهدشت را دارید حتما برگه زیر را ببینید

خرید ویلا در ماهدشت

ورودی خیابان جم از جاده ماهدشت
ورودی خیابان جم از جاده ماهدشت

خیابان جم ماهدشت کجاست؟

اگر از سمت کرج به ماهدشت بیایید نرسیده به شهر ماهدشت و درست روبروی تابلوی به شهر ماهدشت خوش آمدید قرار گرفته است ، برای رسیدن به خیابان جم و ماهدشت باید از محمدشهر ، عباس‌‌آباد و جعفر‌آباد عبور کنید ، خیابان جم همسایه خیابان پدم است که به تازگی نام پدم را به بلوار پدر تغییر داده‌اند ، جم یکی را می‌توا مکانی مناسب برای خرید ویلا اطراف تهران دانست ، همه چیز در این خیابان ویلایی کامل است.

به ماهدشت خوش آمدید
به ماهدشت خوش آمدید

روی دیوار ورودی خیابان جم از بلوار اصلی جاده ماهدشت با رنگ آبی و سفید نوشته شده خیابان جم که برای راهنمایی بهتر تصویر آن را قرار داده ایم.

خیابان جم دارای دو خیابان فرعی است اما ویلا‌سازی در بلوار اصلی جم و خیابان‌های جم‌یک و جم‌دو انجام می‌شود ، به لحاظ زیبایی خیابان جم‌دو بهتر است .

خیابان جم ماهدشت
خیابان جم ماهدشت

زیبایی و طراوت خیابان جم

بدون شک می‌توان جم را جز زیبا‌ترین خیابان‌های ماهدشت نامید ، درختان سر به فلک کشیده سرو و تبریزی و چنار ، زیبایی خیابان را تضمین می‌کند و هر چشمی را به خود خیره ، البته این درختان در خیابان جم دوم بیشتر خود را نشان ‌می‌دهند و زیبایی‌شان را به رخ بیننده می‌کشند.

نمای خیابان جم دوم در ماهدشت کرج
نمای خیابان جم دوم در ماهدشت کرج

تصویری دیگر از تابستان سال 1400 در خیابان جم

خیابان جم ماهدشت در تابستان
خیابان جم ماهدشت در تابستان

ساخت و ساز ویلا در خیابان جم

بدون شک داشتن سند شش‌دانگ برای یک ملک یک مزیت بسیار خوب است ، که اغلب املاک موجود در خیابان جم دارای سند هستند و ساخت و ساز ملک در آن کاملا قانونی است و در این خیابان چند ملک با پایان کار شهرداری در فایل‌های ویلا رز موجود است ، حال فکر کنید یک ملک هم از مزایای شهری به صورت قانونی برخوردار است و هم از مزایای کشاورزی ! بله شما با خرید ملک در خیابان جم می‌توانید از سهمیه آب کشاورزی برخوردار شوید و هم از امکانات رفاهی شهری ، به همین دلیل در اغلب تماس‌هایی که با ویلا رز گرفته می‌شود درباره خیابان جم سوال مطرح می‌شود ، که از نقاط قوت این خیابان است.

تامین آب باغ‌ها و اراضی و آب هوای خیابان جم

تامین آب خیابان جم همانند دیگر مناطق ماهدشت اغلب از طریق سهمیه آب کشاورزی و چاه‌های شخصی و عمیق فراهم می‌شود که برای پر کردن آب استخر و آب‌یاری درختان مناسب است .

تامین آب باغ های ماهدشت کرج از سد کرج
تامین آب باغ های ماهدشت کرج از سد کرج

آب هوای خیابان جم و به صورت کلی ماهدشت معتدل و گرم است که برای تفریحات آبی در تابستان بسیار مناسب است ، استخر و آب در کنار هم از تفریحات بسیار خوبی است که در مناطق جنوب غربی تهران بسیار پرطرفدار است ، از مناطق مناسب برای خرید ویلا اطراف تهران جم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در مقاله‌ای خیابان خلیج فارس اسماعیل آباد را یک خیابان زیبا و دیدنی در تهراندشت توصیف کردیم خیابان جم را هم تقریبا نمای مشابه آن در ماهدشت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *