خرید ویلا دارای استخر سرپوشیده با آب گرم و مبله تهراندشت سرخاب

خرید ویلا با استخر سرپوشیده با آب گرم

خرید ویلا دارای استخر سرپوشیده با آب گرم

خرید ویلا لوکس شماره 5617 در منطقه خوش آب و هوای تهراندشت کردان و سرخاب بصورت کامل و مبله به همراه استخر در داخل و سربسته همچنین این ویلا دارای متراژ هزار متر به بالا می باشد و یک ساختمان سیصد متری را دارد ، سه خواب مستر از دیگر ویژگی های این خانه ییلاقی است .

خرید ویلا در تهراندشت سرخاب

مزایا و امکانات :

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین: 1300 متر

متراژ زیربنا: 280 متر

اتاق خواب: سه خواب هر سه مستر

استخر: سرپوشیده با تسویه خانه و آب گرم

امکانات: آب و برق

داخل ویلا کامل

دارای دو محوطه جداگانه ، یکی بصورت سنتی محوطه کاری شده و دومی ساده

خرید ویلا استخر سرپوشیده دار

خرید باغ ویلا در نزدیکی تهران

اگر شما هم در تهران زندگی می کنید و از شلوغی و آلودگی خسته شده اید پیشنهاد می دهیم حتما با مشاورین ویلا رز تماس بگیرید و از مشاوره و خدمات رایگان ما اطلاع کسب کنید ، ما در منطقه کردان جنوبی دارای ملک ها و ساختمان های زیادی هستیم و می توانیم مطابق با بودجه و نیاز شما زمین یا ویلا بخرید .

اگر می خواهید در اطرف تهران ویلا داشته باشید سه انتخاب دارید :

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در مناطق شمال تهران

خرید ویلا در اطراف کرج و کردان

مزایا و معایب ویلا در شمال کشور

خانه های ییلاقی در شمال ایران دارای مزایای زیادی هستند اما اگر بخواهید در مناطق جنگلی یا ساحلی یک ملک خریداری کنید هزینه های بالایی را باید بپردازید و از جمله ایراد های دیگر آن دوری آن و مسیر طولانی آن است و دیگر مشکل آنها کاربری زمین ها است که اغلب زمین های آن با مشکل کاربری کشاورزی مواجه هستند و ویلاهای شهرکی آن در بافت شهری ساخته شده اند.

 

عیب های خانه های ویلایی در اطراف تهران

می توانیم بگوییم خرید ویلا در استان تهران ، لواسان ، فشم ، میگون و… هیچ بدی ندارد و بزرگترین دلیل نخریدن ویلا قیمت بسیار بالای آن است که هر کسی توانایی خرید آنها را ندارد.

مزیت های خرید ویلا اطراف کرج

به جرات می توان گفت خرید ویلا در اطراف کرج و کردان هیچ عیبی ندارد ، با توجه به :

  1. سرسبزی و طبیعت زیبا
  2. وفور و سطح زیرزمینی بالای آب
  3. خاک حاصلخیز
  4. ارزش سرمایه گذاری بالا
  5. قیمت پایین تر نسبت به مناطق دیگر

در کردان جنوبی و تهراندشت ویلاسازی از ابتدا وجود داشته اما چند سال گذشته شدت بالایی گرفته و پیشرفت منطقه در سال های اخیر سرعت بالایی گرفته است و جدا از داشتن یک خانه حیاط دار شما می توانید به عنوان یک سرمایه گذاری به آن نگاه کنید ، هیچ ضرر و زیانی برای شما نخواهد داشت .

ویلای شماره 5617 را بیشتر بشناسید

با خرید ویلا دارای استخر سرپوشیده دارای تصفیه خانه و آب گرم شما عملا یک خانه ییلاقی کامل و مبله را خریداری کرده اید

از درب ورودی که وارد شوید می توانید از پیاده رو ها به سمت ساختمان بروید کمی جلوتر که بیایید در سمت راست حیاط یک آلاچیق سنگی زیبا وجود دارد که در فصل های گرم می توانید از آنها استفاده کنید همین طور به سمت جلو حرکت می کنیم در کنار پیاده رو ها درختچه ها و گیاهانانی برای زیبایی بهتر کاشته شده اند اما شما می توانید محوطه کاری انجام دهید ، و آنها را هرچه قشنگ تر انجام بدهید ، در کنار این درختچه ها چراغ حیاطی هایی وجود دارد که می تواند شب شما را روشن کند.

وارد ویلا می شویم ساختمانی کامل و مبله و هرچیزی که نیاز دارید در آن برای شما فراهم شده ، مهم ترین چیز در این ویلا استخر سرپوشیده با تصفیه خانه و آب همیشه گرم آن است که در سرما و گرما می توانید از آن استفاده کنید حتی در زمستان و تابستان برای شما فرقی ندارد و در هر فصلی قابل بهره بردای و شنا خواهد بود.

همانطور که گفتیم داخل این ساختمان حیاط دار ییلاقی با لوازم کامل است ، آشپزخانه ای با کابینت های آماده شده برای شما هم از این امکانات ویلا است .

خرید ویلا استخر دار در تهراندشت انتخابی مناسب

منطقه ای که قصد دارید در آن ویلا بخرید باید از سطح آب خوبی برخوردار باشد و البته باید بتوانید روی باغچه و کاشت درخت و گل گیاه در آن حساب باز کنید که لازمه ی آن داشتن خاک حاصل خیر است و داشتن استخر سطح آب بالا است .

آفتاب مناسب برای تابستان و خنکی هوا در دیگر آپشن های یک ویلای خوب است کسانی که به این اصل نیاز دارند قطعا نباید در مناطق کوهستانی مانند دماوند ، فیروزکوه و… که سرمای آن زیاد است ملک خریداری کنند و باید مناطقی مانند تهراندشت و کردان از این مناطق هستند و می توانند زندگی شما را لذت بخش تر و شیرین تر کنند .

یکی دیگر از مزیت های اینجا چهارفصل بودن سرخاب و اطراف آن است ، یک گزینه مناسب برای کسانی که قصد دارند از نور خوشید بهره ی کافی را ببرند مانند تفریحات آبی و لذت نشستن زیر نور آفتاب بدون اذیت حتما نگین تهراندشت را به شما پیشنهاد می دهیم .

از لحاظ جغرافیایی، سرخاب و تهراندشت در پایین رشته کوه های البرز و روبروی منطقه کردان قرار گرفته است و به کردان جنوبی هم معروف شده است .

با توجه به این موقعیت و دشتی که حالت دره به خود گرفته است ، البته با توجه به وسیع بود این دره اصلا متوجه آن نخواهید شد اما این موضوع کمک کرده تا سطح آب در این منطقه همیشه بالا باشد و این چند پارامتر دلیل وجود باغات میوه در ساوجبلاغ است که خاک حاصلخیر هم نتیجه همین موضوعات است .

مشاوره خرید ویلا در سرخاب و کردان جنوبی

به کلی ساوجبلاغ به خاطر نزدیکی به استان تهران، منطقه ای شگفت انگیز برای داشتن یک ویلا است. خانه ای که چهارفصل آماده استفاده شما باشد.

ویلا رز در منطقه تهراندشت و کردان جنوبی و البته به صورت اختصاصی تر در سرخاب فایل های متفاوتی از ویلا، زمین، باغ و باغچه را دارد .

اگر قصد به خرید ویلا یا باغ در اطراف تهران را دارید، حتما این منطقه را هم جز گزینه های خود قرار دهید . در صورتی که تمایل دارید به اطلاعات بیشتری از این ناحیه داشته باشد ، می توانید با مشاورین ویلا رز ارتباط بگیرید .

تمام تلاش ما راهنمایی هرچه بهتر شما است که بتوانید بهترین گزینه ممکن را وابسته به شرایط خودتان مانند سلیقه، بودجه و … را انتخاب کنید.

  • 1000 متری
  • آب
  • آلاچیق
  • استخر سرپوشیده
  • باربیکیو
  • باغچه
  • بالکن
  • برق
  • پارکینگ روباز
  • تراس
  • تصفیه خانه استخر
  • حمام
  • خواب مستر
  • سرویس بهداشتی
  • سینک دوگانه
  • محله پر رفت و آمد
  • مسیر پیاده روی
  • نور پردازی
  • ویلا تا 2 میلیارد
‫4/5 (بررسی 1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *